ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

ریحانه کوچولو

ریحانه در بیمارستان

1391/6/21 8:43
424 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم از چهارشنبه بعد از ظهر خیلی اذیت می کردی نمی دونستم چرا. من هم شنبه امتحان داشتم کلافه شده بودم تا اینکه شب ساعت ١١ خوابیدی و من تونستم ی کم درس بخونم ولی از ساعت ٢ نصفه شب گریه کردی و شدیداً استفراغ و اسهال می کردی تا صبح نمی دونستم چکار کنم . پنجشنبه از صبح حالت بد بود ظهر به هر دکتر کودکان زنگ زدم تعطیل بود تا اینکه غروب دیدم حالت بدتر شد خیلی آب از دست داده بودی حسابی چشات گود افتاده بود. به خاله که گفتم زنگ زد به یکی از همکاراش آقای دکتر هم به خاطر ما ساعت ٩:٣٠ اومد مطبش و تو را معاینه کرد گفت باید بستری بشه و سرم بزنیم دو تا هم آمپول برا عفونت داد بردیم بیمارستان تا ساعت ١٢ شب اونجا بودیم جمعه هم که کلاً مامانی شده بودی.

ریحانه جان دیگه هیچوقت مریض نشو.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیرحسین
4 تیر 91 1:17
سلامآخی ریحانه گلی .خوب شدی خاله جونم؟چرا مریض شدی ؟همش مواظب خودت باش جیگر طلا.انقد این دخترت دلبری می کنه خانومی یه اسفند دود کن مریض نشه.می بوسمت.
مامان سانای
4 تیر 91 9:20
الهی دیگه مریض نشی
مامان محمد جواد
5 تیر 91 8:44
سلام عزیز دلم خدا بد نده .چی شده بود؟الان بهتری عزیزم.
مامان احسان محسن
5 تیر 91 10:06
آخی.نازی.گل ریحون که جاش تو بیمارستان نیست جاش توباغ زندگی مامان وباباشه.
مامان حسام
5 تیر 91 11:50
خدا بد نده خوشکله . زودی خوب میشی دخملی ناز. مامانی براش اسپند دود کن