ریحانهریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

ریحانه کوچولو

تولد

1390/6/27 8:58
361 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم گل ریحان سلام

امروز بلاخره فرصت کردم تا سری به خانه ات بزنم . سرم خیلی شلوغ بود از یک طرف درگیر تدارک مراسم جشن تولد تو بودم از طرف دیگر عقد آخرین عموت بود.( 5 تا عمو داری) که از همین جا از طرف تو به عمو و زن عمو تبریک می گم و آرزوی خوشبختی براشون دارم.قلب

همانطور که مامان سانای جون نوشته 8 شهریور تولد تو بود. که درست افتاده بود شب عید فطر خیلی دوست داشتم اون شب برات تولد بگیرم ولی چون دایی جونت نبود نگه داشتم برای هفته بعدش جمعه بگیرم. اون جمعه هم چون واکسن یک سالگیت را بردیم بهداشت زدیم ترسیدم حوصله نداشته باشی برای همین هفته بعدش روز 25/6/90 عصر برات تولد گرفتم. چون خانوادی پدرت تعدادشان خیلی است برای همین میز و صندلی کرایه کردیم و در پارکینگ خونمون تولد گرفتم نزدیک 40 نفر مهمون داشتی.بعداً عکسات به همراه کادو های تولدت را برات می زارم.تو اون شب خیلی خسته شدی برای همین زود گرفتی خوابیدی. اون شب قرار بودن آینه و شمدان را ببرن خونه عروس خانم بابا رفت ولی چون تو خوابیده بودی من نتونستم برم. فرداشم که عقد بود ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا
27 شهریور 90 9:38
مبارک باشه گلم


سلام ممنون عزیزم
مریم
27 شهریور 90 10:32
سلام نی نی تون خیلی ناجه عین عروسک


سلام ممنون عزیزم
مامان سانای
30 شهریور 90 8:23
ان شالله همیشه خوش باشید و تو جشن وعروسی برگزار کنید


سلام سانای جان ممنون از این که سر زدین
از طرف من به خالت تبریک بگو ان شالله موفق باشن